Wątróbka z cebulką i jabłkami


Dawno nie było u mnie na obiad wątróbki drobiowej..
  • 1 kg drobiowej wątróbki
  •  3  cebule
  • 2  jabłka
  • sól, pieprz
  • 2 łyżeczki cukru
  • mąka pszenna
  • mąka kukurydziana
Cebule pokroić w piórka i zeszklić , pod koniec dodając cukier.Dodać  obrane i pokrojone w kostkę jabłka i chwilę razem smażyć. Smażyć jeszcze chwilkę.Zdjąć z patelni i na tym samym smalcu smażyć z każdej strony wątróbkę obtoczoną w wymieszanych mąkach. Dodać cebulę i doprawić do smaku.Chwilę razem poddusić.

Komentarze

  1. Mam słabość do wątróbki... Pierwszy raz spotykam się z obtaczaniem jej również w mące kukurydzianej. Czy istotnie zmienia to smak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obtaczanie w samej mące kukurydzianej podpatrzyłam gdzieś w necie..ale ja zmieszałam z mąką pszenną..wątróbka za bardzo smaku nie zmienia, ale jest lepsza..

      Usuń
  2. uwielbiam wątróbkę, ale z jabłkami jeszcze nie jadłam. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.