Gulasz



Gulasz robię dość często..mój mąż lubi..do gulaszu wykorzystuję różne kawałki mięsa wieprzowego..
  • 80 dkg mięsa wieprzowego 
  • 1 marchew 
  • 1 cebula 
  • 2 ząbki czosnku 
  • sól, pieprz 
  • majeranek 
  • ziele angielskie, listek laurowy 
  • śmietana 
  • koperek 
Mięso pokroić w kostkę, dodać cebulę, marchewkę i przyprawy i odstawić na godzinę.Mięso podsmażyć na patelni i przełożyć do garnka [ ja gotowałam w szybkowarze], dodać wodę i gotować do miękkości.Na koniec dodać śmietanę i koperek.


Komentarze

  1. konkretnie na zimę :]
    lubię takie dania.

    OdpowiedzUsuń
  2. też robię gulasz..tyle że mój jest ciemniejszy (bardziej podpiekam mięso aby się skarmelizowało) i z większą ilością sosu..moi synowie wolą jeść sos bez mięsa . Także je uwielbiam..szczególnie w połączeniu z kaszami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne gusta i smaki..i każdy robi inaczej..

      Usuń
  3. Ile ludzi tyle rodzajów gulaszu:) Ale ten wygląda całkiem smakowicie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...rodzajów jest tyle ile ludzi.... dziękuję..

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.