Fasola pinto


Kolejny zawieruszony przepis..jakiś czas temu z De Care dostałam kilka produktów do przetestowania..i oczywiście tą fasolę wykorzystałam już jakiś czas temu..ale zapomniałam opublikować..Fasolę pinto w puszce wykorzystałam do szybkiego dania dla męża..

  •  fasola pinto
  • kiełbasa 
  • cebula
  • marchewka
  • kilka grzybków
Cebulę i marchewkę obrać i drobno pokroić/ zetrzeć na tarce  , podsmażyć razem z grzybami..pod koniec smażenia dodać pokrojoną kiełbasę i fasolę pinto..
 
Meksykańska odmiana jasnej fasoli to jeden z typowych dodatków tamtejszej kuchni. Ma łagodny, lekko słodki smak. Stanowi znakomity składnik sosów i farszów, jest pożywna i pełnowartościowa dzięki zawartości dużej ilości białka.Fasola pinto jest pożywna i pełnowartościowa dzięki zawartości dużej ilości białka. Stanowi znakomity składnik sosów i farszów. Jest znakomitym dodatkiem do tradycyjnych potraw Meksyku takich jak: tortilla, taco, burrito a także wielu dań kuchni fusion.

woda, fasola pinto 22%, cebula, pomidory, sól jodowana, papryka chili jalapeńo, olej sojowy, przyprawy
Linia produktów do dań kuchni meksykańskiej


La Costena - to linia produktów przeznaczona do dań kuchni meksykańskiej. Unikalne przysmaki prawdziwej papryki jalapeno i serrano, placków tortilla, lokalnych odmian fasoli i past fasolowych idealnie wzbogacają każdą potrawę.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.