Mini pizze 'faworki"



Nie wiem nawet jak to nazwać..Coś w stylu pizzy..albo mini zapiekanek..w kształcie faworków.

  • 50 dkg mąki
  • 1 jajko
  • 5 dkg margaryny
  • szczypta soli
  • 100 ml mleka
  • 5 dkg drożdży
  • 1 łyżeczka cukru
dodatki

  • ser żółty
  • polędwica. kiełbasa itp
Z drożdży , mleka, cukru i 1 łyżki mąki zrobić zaczyn, odstawić do wyrośnięcia.Margarynę rozpuścić i lekko ostudzić.Do mąki dodać wyrośnięty zaczyn i resztę składników.Zagnieść ciasto i odstawić do wyrośnięcia.[Ja robiłam wszystko w automacie do chleba].Wyrośnięte ciasto rozwałkować.Na połowie ciasta ułożyć plastry wędliny i sera żółtego, przykryć drugą połową ciasta.A teraz robić - tak jak faworki, pokroić na paski, w środku zrobić nacięcie i przewinąć.Ułożyć na blaszce, posmarować roztrzepanym jajkiem.Piec do zarumienienia.Ja dodatkowo pod koniec pieczenia posypałam serem żółtym.



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.