Zupa kapuśniak z kaszą


Taką zupkę kiedyś gotowała moja mama, teraz gotuję i ja..mój mąż bardzo ją lubi.


Ilość składników dowolna..jedni lubią dużo kapusty..inni mniej lub więcej kaszy itp..
  • porcja rosołowa 
  • kasza jęczmienna Sonko
  • kawałek młodej kapusty 
  • marchewka 
  • ziemniaki
  • sól,pieprz
  • listek , ziele
  • koperek

Porcję rosołową umyć, zalać wodą, dodać pokrojone w kostkę ziemniaki, marchew i poszatkowaną kapustę.Dodać listek, ziele, sól.Dodać kaszę [ ja dałam kaszę Sonko "w 6minut", więc dodałam pod koniec gotowania].Gotować do miękkości.Dodać koperek, w razie potrzeby doprawić.

Kasza jęczmienna w 6 minut produkowana jest z obłuszczonych ziaren jęczmienia, poddanych procesowi krojenia, odsiewania i sortowania. Tak przygotowana kasza jest następnie prażona, co znacznie skraca jej czas gotowania. Jest produktem "błyskawicznym" i smacznym.

Komentarze

  1. Uwielbiam kapuśniak ;) Zapraszam na konkurs, do wygrania najnowsza książka Pani Marty Obuch : http://book-and-cooking.blogspot.com/2012/09/zabojczy-placek-dla-niewiernego.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie smaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Młoda kapustka i kasza..a jakie smaczne..pamiętam jak tylko pojawiała sie młoda kapusta to w pierwszej kolejności moja mama gotowała taką zupe..a teraz i ja tak robie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.