Sałatka z ryżem Sonko

Pyszna kolorowa sałatka , którą robi się szybko..ryż wrzucamy do garnuszka, gotujemy, a w między czasie kroimy potrzebne składniki..do tej sałatki wykorzystałam ryż parabolid z dzikim i sałatka wyszła pyszna..polecam ..
  • 2 woreczki ryżu 
  • 2 łyżki sosu sojowego
  • 1 pomidor
  • 15 dkg polędwicy drobiowej
  • 0,5 strąka papryki żółtej 
  • 0,5 strąka papryki zielonej [ nie miałam - dałam czerwoną]
  • 1 cebulka
  • koperek
  • sól, pieprz
  • 2 łyżki oleju [ dałam sos Winiary

Ryż opłukać w zimnej wodzie, ugotować we wrzątku z dodatkiem sosu sojowego.Ostudzić.Pomidora umyć , naciąć skórkę i zanurzyć we wrzątku, a potem w zimnej wodzie, obrać ze skórki.Pokroić w kostkę.Paprykę umyć, usunąć nasiona i pokroić w kostkę. Cebulkę i polędwicę tez pokroić w kostkę.Wszystko razem wymieszać, dodać olej i wymieszać [ ja dałam sos Winiary wymieszany  z wodą i olejem].Doprawić do smaku.
Ryż parboiled z dzikim to wyśmienite połączenie złocistych ziaren ryżu parboiled z długimi, czarnymi ziarnami ryżu dzikiego. Ryż parboiled z dzikim jest produktem bezglutenowym i stanowi atrakcyjny dodatek do wykwintnych potraw.
skład
ryż biały długoziarnisty - preparowany termicznie, ryż dziki (10%).

Wartość energetyczna1577 kJ
/ 371 kcal
789 kJ
/ 186 kcal
Białko8,4 g4,2 g
Węglowodany, w tym:
Cukry
82,0 g
0,6 g
41,0 g
0,3 g
Tłuszcz, w tym:
Kw. tłuszcz. nasycone
1,1 g
0,19 g
0,5 g
0,1 g
Błonnik pokarmowy0,9 g0,43 g
Sód< 0,001 g0,0 g

Komentarze