Skrzydełka po koszycku

Przepis znaleziony dawno temu w kalendarzu...Można zrobić tak skrzydełka , udka lub kurczaka podzielonego na porcje.. 
  • 1 kg skrzydełek z kurczaka
  • 2 średnie cebule
  • 2 i 1/2 łyżki masła
  • 2 łyżki koncentratu pomidorowego
  • 200 ml kwaśnej śmietany 18%
  • łyżka mąki
  • 1/2 łyżeczki słodkiej sproszkowanej papryki
  • sól
  • pieprz

Skrzydełka umyć, osuszyć, doprawić solą i pieprzem. Cebulę pokroić w kostkę, zeszklić na maśle, dodać przecier i sproszkowaną paprykę. Dodać udka, odrobinę wody i dusić pod przykryciem około 60 minut. Dodać śmietanę z rozprowadzoną w niej łyżką mąki, zagotować.

Komentarze

  1. Najpierw przeczytałam "koszyczku":). Przepis brzmi naprawdę nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania- ja czasem też różnie czytam....a skrzydełka w takim sosie naprawdę smakują...

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy przepis.Ja też wybrałabym skrzydełka.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.