Rolada jajeczna

Coś na kanapkę  zamiast tradycyjnie gotowanych jajek..
  • 6 jajek
  • sól
  • pieprz
  • szczypiorek  lub koperek
4 jajka roztrzepać widelcem ,doprawić do smaku, dodać szczypiorek lub koperek. Wlać do torebki foliowej,do tego wbić 2 całe (nie roztrzepane) jajka. Torebkę umieścić  w garnku z wodą. Nie zawiązywać, ponieważ ta mieszanina jajeczna zwiększa swą objętość . W trakcie gotowania  kilka razy poruszać torebką[ trzeba uważać ,żeby woda nie dostała się do środka] Gotować ok. 20 min. Po tym czasie możemy nakłuć roladę ,by sprawdzić czy jajka już się ścięły. Gotową roladkę wyjąć ,schłodzić [ ja jadłam na zimno] .. i  jeść.

Rolada jajeczna zrobiona przez Annę.

Komentarze

  1. Super. Mojemu synkowi na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. o takim pomyśle to ja jeszcze nie słyszałam - mało wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu - napewno synkowi się spodoba..
    Kulinarne-smaki -ja tez jeszcze mało wiem ,człowiek całe życie uczy się czegoś nowego..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się jeszcze z roladą tak przyrządzoną. Muszę koniecznie wypróbować i to bardzo szybko. Bardzo mnie zaintrygował ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te jajka w roladce:) może kiedyś wypróbuję ten patent, bardzo smacznie tu u Ciebie:) pozdrawiam Cię Bożenko i miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. ilka_86 -wypróbuj... Dziękuję,również życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka fajna! Pierwszy raz widzę taki przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. andzia-35 - dziękuję.
    flusso - dziękuję..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.