Kuleczki ziemniaczane

Kolejny sposób na wykorzystanie ziemniaków pozostałych z obiadu..
  • 0,6 kg ziemniaków ugotowanych 
  • 1,5 szkl. mąki 
  • 1/2 kostki masła 
  • 5-6 jajek 
  • 2 szkl. wody 
  • olej
 Zagotować wodę z masłem.Jednym ruchem wsypać mąkę-szybko wymieszać .Przesmażyć ciasto-aż będzie odstawać od ścianek garnka.Zdjąć z ognia-miksując-wbijać po jednym jajku-każde następne,aż poprzednie dobrze się połączy z masą.Na końcu dodać zmielone ziemniaki i wymieszać Kłaść porcyjki ciasta na głęboki,rozgrzany olej.Smażyć na złoty kolor.



Komentarze

  1. Kopalnia pomysłów:)
    Ja zwykle zostawałam na sałatce:)
    Albo smażonych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rzeczywiście fajny pomysł:) Zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tanie i smakowite. do tego jakaś suróweczka i mamy pycha obiad

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę kiedyś spróbować je zrobić, ale podejrzewam że specjalnie ugotuję ziemniaki, bo jakoś mi nigdy nie mogą zostać po obiedzie, mój mąż i córcia to są ziemniaczani

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jejku gdyby nie przerażały mnie dodatkowe kilogramy po świetach od razu bym zrobiła

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.