Kotlety mielone w cieście naleśnikowym

Kotlet mielony , ale trochę inaczej..
  • 0,5 kg mięsa mielonego
  • 1 cebula
  • 1 jajko
  • pieprz
  • sól
  • 1 ząbek czosnku
  •  1 jajko
  • 1 szklanka mleka
  • mąka
  • sól
Mięso wymieszać z jajkiem , pokrojoną w drobną kostkę cebulą, wyciśniętym czosnkiem, solą  i pieprzem.Formować kotlety.Mleko wymieszać z jajkiem , mąką i solą. Mąki dodać tyle aby ciasto miało konsystencję gęstej śmietany.Przygotowane kotlety moczyć w cieście naleśnikowym a następnie w bułce tartej. Smażyć na oleju na złoty kolor.

 

Komentarze

  1. Wyglądają bardzo apetycznie. Uwielbiam mielone kotlety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełna nowość jak dla mnie. Bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze takich kotletów nie jadłam! Do spróbowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grażyna - dziękuję. ja tez lubię mielone i czasem lubię trochę urozmaicić danie..

    Ania -ja też uznałam to za nowość , bo zawsze robiłam tradycyjnie, a tu trochę inaczej i też smacznie..

    DominikaD- spróbuj , napewno posmakują..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.