Kotlety chlebowe ze słonecznikiem

Dobry sposób na wykorzystanie czerstwego chleba. Robiłam już wcześniej podobne kotlety, ale niezbyt mi smakowały, ten przepis jest inny. Znalazłam go w jakiejś gazecie i trochę zmieniłam.O dziwo te kotlety smakowały moim córkom...

  • 1/2 czerstwego chleba
  • 2 szkl.mleka
  • 2 jajka
  • 1 cebula
  • 3 łyżki pestek słonecznika
  • przyprawa do kurczaka
  • sól,pieprz

Chleb namoczyć w mleku, a następnie odcisnąć. Cebulę pokroić w kostkę i lekko podsmażyć, pestki słonecznika uprażyć na suchej patelni.Wszystkie składniki wymieszać i doprawić. Jak masa będzie rzadka , dodać trochę bułki tartej. Formować kotlety i smażyć na rozgrzanym oleju. 

Komentarze

  1. Rewelacyjnie...czasem się zastanawiam co zrobic z czerstwiakiem...i wymyślam różne cuda...a tu mam cos nowego do kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. co jak co ale takich kotletów to ja nigdy nie widziałam. super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kiedyś często robiłam kotlety z chleba z dużą ilością przyprawy do mięsa mielonego i czosnku były rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzcinowisko - zawsze to jakieś urozmaicenie.. a smakują moim córkom, aż byłam zdziwiona...

    Panna Malwinna -skoro nie widziałaś, to spróbuj....

    bryssska - można dodawać różne przyprawy , ja akurat miałam do kurczaka...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.