Kolorowy 3 bit

Ciasto pracochłonne, ale pyszne..     Przepis cytuję za Justyną     

CIASTO:

  • 4 jajka
  • 250 ml oleju
  • 250 gram cukru
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 4 łyżki mąki pszennej
  • 500g mąki pszennej
MASA:
  • 2 budynie śmietankowe
  • 1/2l mleka
  • 2 łyżki cukru
  • 1 galaretka
  • 1 kostka margaryny
PIANKA:
  • 1  śnieżka
  • mleko do śnieżki
  • galaretka
  •  puszka gotowej masy kajmakowej
  • 3 kostki startej czekolady            
Jajka i cukier wymieszać, dodać olej, następnie 4 łyżki mąki i proszek do pieczenia. Wszystko zmiksować i odstawić na godzinę. Następnie ręcznie wmieszać 0,5kg mąki. Podzielić na 3  części, rozwałkować i piec każdy placek oddzielnie ok. 20min.

MASA:

2 budynie ugotować na pół litra mleka z 2łyżkami cukru. Do gorącego budyniu wsypać galaretkę, wymieszać i ostudzić. Potem utrzeć z margaryną.
PIANKA:
Śnieżkę ubić na mleku, dodać wystudzoną galaretkę rozpuszczoną na 1/2szkl.wody.
PRZEŁOŻENIE:
  1.  ciasto
  2. masa budyniowa
  3. ciasto
  4.  krówka
  5.  ciasto
  6.  śnieżka
  7. starta czekolada
Ciasto należy schłodzić w lodówce.

Komentarze

  1. wygląda wspaniale. uwielbiam słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są takie kolorowe ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nim wielokrotnie, ale taką kolorową wersję widzę po raz pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grażyno- wygląda jaj wygląda ,ale smakuje wspaniale..
    Milk-chocolate84- prawda, że kolory dodają jakiegoś uroku ciastom..
    Aniu-ja też wcześniej nie widziałam takiej wersji..Ja jak znajdę przepis , który mi się spodoba , to wcześniej czy póżniej muszę zrobić.Tak było i w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.