Ciasto jogurtowe

Oj, dawno nie było wspólnego pieczenia Ciasta na niedzielę..ale może teraz będzie częściej i ja postaram się dołączyć do akcji w miarę możliwości.Tym razem tematem akcji są Słodkości na jogurcie.Ja zrobiłam ciasto , tak na szybko..pomysł na nie znalazłam tutaj, u mnie dodatkowo są jeszcze :suszona skórka pomarańczowa, suszona żurawina i posypka czekoladowa.
Razem ze mną udział wzięły:Grunt to przepis, Przepisy Margaretki,Dorota Lapacz zdjęcie na FB, Dorota Legec zdjęcie na FB,Szóste niebo,Życie zaczyna się w kuchni,Dorota Katarzyna Grudzień zdjęcie na FB,Moje Małe Czarowanie,Lidia Wesołowska zdjęcie na FB,Moje Wypieki, i nie tylko...,Czarna od kuchni,Marcepanowy kącik
  • 400 g jogurtu naturalnego
  • 1 szkl. cukru
  • 2 szkl.mąki
  • 2 jaja
  • 1 opakowanie proszku do pieczenia (ja dałam 2 łyżeczki)
  • skórka otarta z 1 cytryny
  • suszona żurawina i skórka pomarańczowa
  • posypka czekoladowa
Jogurt utrzeć z cukrem, dodać jaja, mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i otartą skórkę z cytryny i dodatki .Wszystko dokładnie wymieszać.Formę do keksówki wyłożyć papierem do pieczenia.Przelać do foremki ciasto.Piec w temperaturze 180'C przez 45 minut.(do suchego patyczka).Po upieczeniu wyjąć z formy i ostudzić na kratce.Posypać cukrem pudrem.

Komentarze

  1. proste prawdziwie domowe :) to lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie ciasta, długo zachowują wilgoć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, ale pychotka <3 Nic tylko zajadać się takim ciastem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sam raz do popołudniowej kawki :) Dziękuję za wspólne pieczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne ciacho Bożenko. Dzięki za jogurtowy weekend :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna babeczka. Dziękuję za wspólne pieczenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko piękne ciacho. Dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszne ciacho na weekend :) Dzięki Bożenko za świetną zabawę i wspólne pieczenie w miniony weekend. Zapraszam również w kolejny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko - super ciasto, świąteczne zapachy. ;) Dziękuję za wspólne pieczenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. same smakowitości w tym cieście! Dziękuję za wspólne pieczenie

    OdpowiedzUsuń
  11. chce takie ciacho, kiedy następne pieczesz, wpadam na pewno!dziękuję za wspólny weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo często robię takie ciasto, jest naprawdę pycha. Polecam. Zainteresowanych zapraszam również do mnie na bloga https://pigulagotuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.