Rogale czarno - białe ( kakaowo - kokosowe )

Rogaliki dwukolorowe.. dwusmakowe ..pokryte lukrem utrzymują dłużej świeżość .Lukier nadaje także rogalikom słodyczy..Pomysł na takie rogaliki znaleziony dawno temu [ oj 2 lata prawie hihi] u Mikołaja, a zrobiłam je dopiero teraz..Ja zrobiłam z mniejszej ilości składników, ale podaję tak jak znalazłam.
Składniki :
  • około 1 kg mąki
Na zaczyn :
  • 250 ml mleka
  •  2 łyżeczki cukru
  •  7 g drożdży suszonych
Wszystko wymieszać i odstawić do czasu, aż zaczyn ruszy.
Dodać zmiksowane razem :
  • 3 jajka
  • 200 ml oleju
Wszystko wymieszać , podzielić na dwie części.
Do pierwszej dodać :
  • 150 g wiórków kokosowych i tyle mąki, aby ciasto miało konsystencję plastycznego, zwartego ciasta drożdżowego.
Do drugiej dodać :
  • 3 łyżki kakao i tyle mąki, aby otrzymać zwarte, plastyczne ciasto drożdżowe.
Ciasta odstawić do wyrośnięcia. Każdą część podzielić na 4 kulki i rozwałkować osobno na koła o grubości około 3 - 4 mm. Na ciemne koła nakładać jasne, jeszcze raz lekko rozwałkować. Wyciąć trójkąty, zwinąć rogaliki i odstawić do wyrośnięcia na około 15 minut. Piec w nagrzanym piekarniku 
około 20 minut. 
Syrop :
  • 300 g cukru
  •  300 ml wody
  • 2 łyżki cukru waniliowego
Gotować składniki do lekkiego zgęstnienia .
Upieczone rogaliki dwukrotnie smarować syropem.

Akcja Kokos

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.