Kawa inka o smaku karmelowym z dodatkami


Ostatnio coś nie mogę pić naturalnej kawy.....cappuccino już mi się "znudziła"..więc pora na jakąś inną kawkę..no a np.Kawa Inka ma w swojej ofercie różne smaki..więc jest w czym wybierać..Ja akurat zrobiłam kawę karmelową , ale dodatkowo dodałam po szczypcie różnych przypraw..mniam..
  • 3 łyżeczki  kawy Inki o smaku karmelowym
  • szczypta kardamonu 
  • szczypta imbiru 
  • szczypta mielonego anyżu
  • szczypta cynamonu
  • cukier do smaku
  • mleko
Kawę wymieszać z przyprawami ,wsypać do filiżanki i  zalać wrzącą wodą,polać spienionym mlekiem. 


Łączy przyjemne z naturalnym

Komentarze

  1. Bardzo apetyczny zestaw przypraw do kawy - z chęcią wypróbuję patent :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.