Tortilla

Miałam gotowe placki do tortilli ...w sumie można zrobić i samemu...kiedyś robiłam -klik..miałam mieszankę sałat, brak jeszcze było podstawowego składnika -piersi z kurczaka..., a miałam polędwicę drobiową wędzoną, której jakoś nikt nie chciał jeść..pokroiłam ją na paseczki, posypałam przyprawą do gyrosa i usmażyłam..wiadomo, to nie to co pierś z kurczaka, ale mimo to zjedzone było ze smakiem.
  • majonez , ketchup
Pokrojoną polędwicę, pierś  przyprawić przyprawą i usmażyć.Cebulkę i pomidora pokroić.Placki smarować majonezem wymieszanym z ketchupem, ułożyć warzywa, mięso, polać sosem i zawinąć.



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.