Retro warzywa

Retro warzywa ..Książka wydana jest przez Wydawnictwo Samo Sedno.Autorami książki są dwaj panowie[ Paweł Łukasik i Grzegorz Targosz]-blogerzy..prowadzą bloga Gotowanie z pasją. 
Tytuł wskazuje,że jest to książka z przepisami z warzywami w roli głównej.Książka jest podzielona na działy i każdy z działów zawiera zarówno przepisy z danym warzywem , ale także są informacje o tych warzywach.Burak, rabarbar, jarmuż, skorzonera, pasternak, brukiew oraz topinambur..to warzywa, z których można wyczarować cuda.Ja niektórych warzyw nie używałam i jestem ciekawa jak smakują w potrawach..a potrawy wyczarowane przez panów są różnorodne...sałatki, pierogi, gołąbki, jajecznica, zapiekanki, ciasta , i wiele wiele innych ciekawych pomysłów .Lody z buraków, sernik z topinamburem i kasztanami, miodownik z pasternakiem...mhm..świetne pomysły..kto by pomyślał , że można zrobić takie potrawy z wykorzystaniem warzyw..a jednak można i jak widać na zdjęciach wszystko wygląda pysznie..I może warto wypróbować takie pomysły w naszych domach ? wystarczy tylko kupić książkę np. tutaj , zrobić odpowiednie zakupy i do dzieła..






Komentarze

  1. Ciekawa to musi być lektura :) Z chęcią dołączyłabym ją do mojej biblioteczki kulinarnej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.