Strączki Marii Banach

Wydać własną książkę..mhm...na pewno nie jedna z nas o tym marzy..Jednym to się udaje, innym nie..Mi na pewno to się nie uda, ba nawet nie będę próbować[ ale nie skromnie przyznam się, że dwa moje przepisy są w książce kulinarnej Zdrowie ze smakiem] .
Pewna blogerka kulinarna właśnie wydała swoją książkę..a tą blogerką jest Maria Banach, która prowadzi bloga Gruszka z fartuszka.Kilka dni temu była właśnie premiera jej książki Strączki .
Książka wydana jest przez Wydawnictwo Samo Sedno.Jak sam tytuł wskazuje jest to książka z przepisami ze strączkami w roli głównej.Książka nawet jest podzielona na działy i każdy z działów zawiera zarówno przepisy z danym warzywem strączkowym, ale także są informacje o tych warzywach.Soczewica, groch i groszek, ciecierzyca, fasola i fasolka, bób, soja..Kilka warzyw..a ile możliwości ich wykorzystania..zupy, naleśniki, pasty , pierożki, pulpeciki, pankejki itd..
Warzywa strączkowe.. niektóre z nich mało kiedy goszczą na naszych stołach, a niektóre może i w ogóle nie są wykorzystywane w naszych kuchniach, a warto je mieć w swojej kuchni . można z nich wyczarować różne potrawy, zarówno wytrawne, ale także na słodko..Ja ostatnio sama robiłam ciasta z dodatkiem warzyw, ale p.Maria zaskoczyła mnie np.lodami z soczewicy..Jestem ciekawa ich smaku..może odważę się i spróbuję je zrobić..W książce jest wiele [ 88] ciekawych przepisów , każdy z nich jest dokładnie opisany ..wiadomo co i jak zrobić..Ciasteczka, zupy, gołąbki, naleśniki, lody i wiele innych potraw..jest w czym wybierać i próbować nowe smaki..Ja już jedną potrawę z książki zrobiłam..mniam..pysznie było..kolejne potrawy czekają w kolejce , a Was zapraszam do zakupu takiej książki..Polecam.

Komentarze