Babeczki z fasolą szparagową

Wypieków z warzywami ciąg dalszy..oj nie wiem, czy dam radę jeszcze coś przygotować..ale i tak sporo zrobiłam w ciągu kilku dni..Tym razem wykorzystałam fasolkę szparagową..skorzystałam z tego przepisu, z tym ,że ja zrobiłam babeczki...na gorąco posmakowały..a na zimno już mniej..ale zjedzone i przez moich domowników i przez sąsiadów [ chyba ] - dałam na spróbowanie.
  • 300 g młodej fasoli szparagowej
  • 80 g cukru
  • 100 g mąki
  • 5 jajek
  • 1 duża cytryna
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
Fasolę umyć, pokroić na mniejsze kawałki .Zblendować razem z sokiem z cytryny na gładką masę [ u mnie ciut za słabo zmiksowane]. Białka ubić z cukrem na sztywną pianę, dodać żółtka i ubijać przez kolejne 5 minut. Następnie dodać przesianą przez sito mąkę, masę fasolową oraz proszek do pieczenia. Wymieszać i przelać ciasto do formy lub małych foremek i pieczemy przez 30-35 minut w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni.

Komentarze