Pizza chlebowa na oleju rzepakowym

Nie wiecie co zrobić z czerstwego chleba? to ja wam podpowiem..pizzę...Kiedyś już robiłam zapiekankę z chleba,a teraz zrobiłam coś w stylu pizzy..i muszę przyznać, że wyszło pysznie..dodatki dowolne, jak kto lubi itd.Pieczarki i cebulkę oczywiście podsmażyłam na oleju rzepakowym., który jest naturalnym źródłem steroli roślinnych oraz witaminy E i dlatego używam go w swojej kuchni.
  • kilka kromek chleba
  • kilka łyżek mleka
  • 2-3 jajka
  • sól, pieprz
  • ser żółty
  • kawałek kiełbasy
  • kilka pieczarek
  • olej rzepakowy
Chleb pokroić na kawałki.Jajka roztrzepać z mlekiem, dodać sól, pieprz i troszkę startego sera .Mieszanką mleka z jajkami zalać chleb i pozostawić na kilka minut, aby chleb nasiąkł.Pieczarki i kiełbasę pokroić i podsmażyć .Naczynie wysmarować olejem , ułożyć namoczony chleb [ w razie potrzeby odcisnąć z mleka] i troszkę ugnieść.Posypać serem, posmarować ketchupem, ułożyć podsmażone i doprawione pieczarki z kiełbasą i znów posypać serem [ ja na wierzchu w sumie ser wyłożyłam pod koniec pieczenia].Piec około 20 minut.

Pieczarkowy Tydzień 2016

Komentarze

  1. Intrygujące danie. Świetne wykorzystanie resztek chleba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.