Serowo-kakowe trójkąciki

Karnawał się skończył ...i skończyło się smażenie pączków, faworków itp.Ja te pyszne trójkąciki robiłam kilka dni temu i o zapomniałam o nich  ...a takie  serowe pączki z czekoladą  podpatrzyłam u Moniki i postanowiłam takie zrobić..bardzo szybkie do zrobienia i bardzo smaczne...ja nie zdążyłam swoich pączuszków namoczyć w czekoladzie - po prostu musiałam niespodziewanie wcześniej wyjść do pracy..
  • 2 pełne łyżki serka z wiaderka (gęsty, niesłodzony)
  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 pełne łyżki cukru pudru
  • 1 pełna łyżeczka kakao Skworcu
  • 3 - 5 pełnych łyżek mąki luksusowej Młynomag
  • kilka kropli olejku np. rumowego
  • olej do smażenia
Serek i jajko razem wymieszać,aż się połącza.Dodać cukier puder, olejek, kakao, proszek do pieczenia i 3 łyżki mąki.Wymieszać łyżką do połączenia się składników. Na stolnicę wysypać trochę maki i wyłożyć ciasto .Zagniatać podsypując, aż będzie jednolite, elastyczne i miękkie. Rozwałkować ciasto na kółko o średnicy około 20 cm, nożem do pizzy podzielić na trójkąty. Smażyć pączki (ok 2-3 minuty z każdej strony) w gorącym oleju. Wyjąć łyżką cedzakową i przełożyć na papier do odsączenia. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.