Rosół z domowym makaronem

Był makaron domowej roboty ...tak też jest i rosołek..zrobiony tak na szybko..w multicookerze..przed wyjściem do pracy wrzuciłam "kuraka ", wlałam wodę, dodałam przyprawy...Leniłam się iść do piwnicy po marchewkę, więc wrzuciłam susz warzywny  Skworcu..Taki susz warzywny to idealne rozwiązanie dla osób leniwych np.takich jak ja..W sumie ja sama robię też taki susz, ale w tym roku jakaś chyba byłam naprawdę leniwa, bo to co ususzyłam to już zużyłam.
  • skrzydełka , udka lub porcje rosołowe
  • susz warzywny Skworcu
  • 1 cebula
  • cebulka
  • ziele angielskie
  • listek laurowy
  • sól
  • koperek
Kurczaka umyć, ewentualnie pokroić na mniejsze kawałki .Cebulę opalić i przełożyć do misy multicookera, zalać wodą , dodać przyprawy , susz warzywny i ustawić program „Boil” (gotowanie) na 10 minut.Następnie dodać kurczaka i ustawić program „Stew” (duszenie) na 1 godzinę.Podawać z ugotowanym makaronem.




Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.