Kąski w cieście


Zrobione specjalnie na życzenie córek..pyszne małe kąski drobiowe w cieście...a do tego sos majonezowy, gyros, czosnkowy...kto co lubi..idealne na jakąś imprezkę..
  • 2 podwójne piersi z kurczaka
  • sól, vegeta
  • 2 jajka
  • 2 szkl. mąki
  • 1 szkl. mleka
  • przyprawa do kurczaka
Pierś z kurczaka zalać zimną wodą, dodać vegetę, sól, doprowadzić do wrzenia i gotować kilka minut na średnim ogniu ( mięso powinno być lekko twarde). Wyjąć, a gdy przestygnie pokroić na niewielkie kawałki. Jajka rozkłócić, wymieszać z mąką i mlekiem, dodać przyprawę [ciasto ma mieć konsystencję gęstej śmietany].Kawałki mięsa zanurzać w cieście i kłaść na rozgrzany na patelni głęboki olej [ smażyłam we frytkownicy] Smażyć na złocisty kolor ze wszystkich stron.

Komentarze

  1. Ciekawy pomysł :)
    A nie można by było surowego kurczaka smażyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałam troszkę mięsko podgotować..Surowe trzeba by było dłużej smażyć..tak mi się wydaje.

      Usuń
  2. Pewnie tak :) na pewno zrobię! mam ochotę pokombinować z kurczakiem a to danie idealnie mi się w te kombinacje wpisuje ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie domowe KFC! :) A o ile lepsze, bo wiesz co jesz i że świeżego oleju do smażenia użyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.