Kapuśniak ze śmietaną

Dziś zupka znów gotowana w ekspresowym tempie...kapuśniak...prosta zupka..ale inna niż zwykle...przypomniało mi się , jak dawno temu pewna starsza pani mówiła, że do kapuśniaku dodaje śmietanę....mhm....byłam zdziwiona, bo nie słyszałam wcześniej, żeby tak ktoś robił....no i jakoś nawet nie myślałam wtedy, żeby spróbować takiej zupki...no, ale jak teraz ugotowałam kapuśniak..w sumie zaczęłam już jeść i przypomniało mi się o tej śmietanie..no i dodałam...no i powiem wam, że smakowała mi taka zupka..

  • 50 dkg kapusty kiszonej 
  • marchewka 
  • ziemniaki 
  • bulion 
  • listek laurowy, ziele angielskie 
  • majeranek 
  • kminek
  • sól, pieprz 
Bulion zagotować i dodać przyprawy, obrane i pokrojone w kostkę ziemniaki oraz marchewkę.Kiedy warzywa będą miękkie dodać kapustę .Na koniec dodać śmietanę.Doprawić w razie potrzeby.

Komentarze