Rogaliki 3 składnikowe

Szybkie do zrobienia...i mało potrzebnych składników...w sumie tylko 3 nie licząc cukru pudru do posypania i dżemu do nadzienia..ja dodatkowo dla urozmaicenia do części ciasta dodałam troszkę maku .

  • 2 szkl.mąki
  • 25 dkg masła
  • 1 serek waniliowy 
  • mak [ opcjonalnie]
  • cukier puder do posypania
  • dżem
Mąkę wymieszać z masłem i serkiem.Zagnieść ciasto, podzielić na kilka części, rozwałkować na kształt koła .Przełożyć na rogalomanię , wyciąć trójkąty, nałożyć nadzienie i zwijać rogaliki.Układać na blaszkę. Wstawić od nagrzanego piekarnika, piec około 12-15 minut w temp 180 stopni.Upieczone rogaliki wystudzić, posypać cukrem pudrem.



Świąteczne słodkości! 2015

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.