Sernik gotowany

Ten sernik robiłam jakiś czas temu, całkiem o nim zapomniałam..przepis znalazłam tutaj, zrobiłam ciut inaczej,bo na spodzie z pokruszonych biszkoptów i na wierzch dałam herbatniki..w sumie sernik był dobry, ale jak dla mnie za "rzadki", ciężko było ukroić..
  • 1 kg twarogu
  • 1 szklanka cukru
  • 4 żółtka
  • 2 płaskie łyżki mąki ziemniaczanej
  • 3 cukry waniliowe
  • 1 łyżka masła
dodatkowo:
  • 120 g biszkoptów
  • 70 g masła 
  • herbatniki
Biszkopty rozdrobnić w malakserze, dodać rozpuszczone masło.Wymieszać , wyłożyć dno blaszki i wstawić do lodówki.Ser przekręcić przez maszynkę lub dokładnie zmiksować, przełożyć do garnka, dołożyć pozostałe składniki i gotować 10 minut stale mieszając. Wylać na wcześniej przygotowany spód.Na wierzch ułożyć herbatniki, dowolnie udekorować. Pozostawić do ostygnięcia do lodówki.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.