Zupa fasolowa z multicookera




Zupa fasolowa gotowana w multicookerze..praktycznie wszystko było od razu dodane i gotowe...samo się gotowało...ja miałam fasolę taką , której nie musiałam moczyć przed gotowaniem.

  • 20 dkg fasoli 
  • 25 dkg kiełbasy 
  • 5 dkg boczku wędzonego
  • kilka  ziemniaków 
  • 1-2 marchewki 
  • sól, pieprz
  • listek, ziele
  • wegeta
  • majeranek
  • natka pietruszki
Marchew , boczek i kiełbasę pokroić.Do misy multicookera wrzucić boczek i chwilkę podsmażyć , następnie dodać kiełbasę i marchewkę i  wszystko razem smażyć około 5-7 minut [ FRY].Następnie ustawić program BOIL na 30 minut i wlać wodę, dodać fasolę, pokrojone w kostkę ziemniaki oraz przyprawy .Na koniec dodać natkę i w razie potrzeby doprawić.


Warzywa psiankowate 2015Warzywa psiankowate 2015

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.