Goły jeździec

 Świetny pomysł [ nazwa zresztą też] na wykorzystanie czerstwego chleba...chleb smażyłam nie raz, ale nigdy nie obtaczałam w bułce tartej...warto spróbować..pomysł na taki chlebek podpatrzyłam  tutaj. W przepisie podane są dwie wersje i ja dwie wypróbowałam..i obie są smaczne..
  •  chleb (nie za świeży)
  •  mleko
  • jajka
  • cukier waniliowy
  • bułka tarta
  • masło do smażenia

Jeżeli chleb jest już dość suchy- namoczyć najpierw w mleku, a potem panierować w jajku [ wymieszanym z cukrem waniliowym] i bułce tartej .
Jeżeli chleb nie jest zbyt przesuszony - namoczyć tylko w jajkach roztrzepanych z cukrem i mlekiem w jednej miseczce, i smażyć  na patelni na maśle na złoty kolor.

Można podawać np.z powidłami lub bez.

Marnacja - STOP
Goły jeździec w wykonaniu Joasi..

Komentarze