Dżem malinowy


Sezon malinowy już w pełni...u mnie przedtem malin nie było..susza dała się we znaki..ale deszczu trochę popadało i malinki  na mojej działce i u mamy"odżyły"i tak oto zrobiłam dżem ..ja zrobiłam z większej porcji ..do tego dżemu użyłam gotowego żelfixu itp..

  • 1 kg malin
  • 0,5 kg cukru
  • żel do dżemów

Odważyć 1 kg umytych, wypestkowanych i rozdrobnionych owoców.Żel dokładnie wymieszać z owocami. Zagotować, ciągle mieszając.Dodać 0,5 kg cukru, cały czas mieszając, ponownie doprowadzić do wrzenia. Gotować ciągle mieszając przez 7 minut. Gorącym dżemem od razu dokładnie wypełnić wyparzone słoiki i natychmiast szczelnie zamknąć.Słoiki odwrócić dnem do góry na 5 minut.


Róbmy przetwory!

Komentarze

  1. Super Bożenko. Bardzo lubię dżem malinowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dżem malinowy! Pysznie wygląda :)
    Pozdrawiam! http://www.kuchnialukasza.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.