Chleb ze słonecznikiem z multicookera



Domowy chleb najsmaczniejszy..
  • 700 g mąki 
  • 40 g świeżych drożdży 
  • 1 łyżeczka cukru 
  • 2 płaskie łyżeczki soli 
  • 1 łyżka oliwy 
  • 0,5 l letniej wody 
  • 1 łyżka słodu 
  • pestki słonecznika
Do ciepłego mleka wsypać cukier, dodać rozkruszone drożdże, 1 łyżkę mąki i dokładnie wymieszać. Zostawić na 10 minut, aby zaczyn ruszył.Mąkę przesiać , dodać sól i wymieszać. Wlać olej, wyrośnięty zaczyn i wodę oraz pestki słonecznika. Wszystkie składniki wymieszać i wyrobić gładkie ciasto. Ciasto przełożyć do misy multicookera i ustawić program Yogurt - na 1 godzinę do wyrośnięcia .Ustawić program Bake na 2 godziny ,temperatura 150 stopni. Po 1 godzinie chleb przewrócić na drugą stronę.Po upieczeniu wystudzić na kratce.








Komentarze

  1. Chyba się zdecyduje w końcu na multicooker
    http://lubieessc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto..polecam...ja wcześniej dużo korzystałam z wolnowaru...ale multicooker daje więcej możliowści na różne potrawy.

      Usuń
  2. Witam,
    jaką mąkę dodać do tego chleba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja daję zwykłą pszenną, tortową, luksusową.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.