Papryka marynowana

Co roku robię paprykę z tego samego przepisu...moja mama tak robi i ja też..

  • papryka 
zalewa
  • 7 szkl.wody
  • 1 szkl.octu
  • 3 łyżki cukru
  • 1,5 łyżki soli 
  • listek laurowy
  • ziele angielskie
Z papryki usunąć gniazda nasienne i pokroić w cienkie paski.Zalać wrzącą wodą i tak zostawić na kilka minut [ja w tym czym czasie szykuję zalewę i słoiki ].Wodę z octem, cukrem , solą zagotować.Można dodać także do zalewy listki i ziele - ja jednak dodaję od razu do słoików i mam pewność, że w każdym słoiczku będą przyprawy.Z papryki zlać wodę i ułożyć w słoikach.Zalać gorącą zalewą , zakręcić słoiki i zawekować [ gotować słoiki 7 minut od zagotowania się wody].





Warzywa psiankowate 2015Warzywa psiankowate 2015Róbmy przetwory!

Komentarze

  1. Ja też muszę zrobić parę jej słoiczków w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jeszcze muszę zrobić..ale nie wiem czy się wyrobię.

      Usuń
  2. Papryka marynowana bardzo się przydaje zimą :)
    Dziękuję za aktywny udział w akcji "Róbmy przetwory!"

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.