Gulasz z multicookera

Danie proste i smaczne...ja robiłam je w multicookerze, a właściwie to samo się robiło...

  • 70 dkg mięsa wieprzowego 
  • 1- 2 marchewki 
  • 1 cebula 
  • 1-2 pomidory 
  • 2 łyżki oliwy 
  • czosnek 
  • sól, pieprz 
  • majeranek 
  • ziele angielskie, listek laurowy
  • śmietana
  • koper
Mięso i cebulę pokroić w kostkę .Do misy mulicookera  urządzenia wlać oliwę, dodać cebulę i mięso.Ustawić program FRY na 7 minut.Smażyć  mieszając od czasu do czasu.Dodać pomidory i marchewkę pokrojoną w kostkę oraz wszystkie pozostałe składniki i wymieszać.Wybrać program STEW i czas 1 godz. Zamknąć pokrywę , pod koniec dodać koperek i śmietanę.
Warzywa psiankowate 2015Warzywa psiankowate 2015

Komentarze

  1. Jak zwykle prosto a przy tym ciekawie i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, u mnie jak zwykle prosto , bo nie ma czasu na skomplikowane potrawy...ja czasem sama sobie się dziwię jak ja to ogarniam..[chodzi mi o blog].

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.