Bitki w sosie pomidorowym z wolnowaru




Kolejna potrawa z z wolnowaru [ wolnowar w sumie już zastąpiłam multicookerem,ale przepisy są zaległe i trza opublikować]...tym razem bitki w sosie pomidorowym..ja użyłam świeżych pomidorów, ale można dać i koncentrat pomidorowy.

  • 1 kg karkówki
  • 1 cebula
  • kilka suszonych pomidorów Fresano
  • 2-3 pomidory czerwone
  • marchewka 
  • sól, pieprz
  • listek, ziele
  • majeranek
  • śmietana
  • koperek

Wlać wodę do misy wolnowaru i włączyć.Mięso pokroić w plastry i podsmażyć na oleju i przełożyć do misy wolnowaru.Pomidory sparzyć, zdjąć skórkę i pokroić w drobną kostkę, dodać do mięsa .Dodać także pokrojoną marchewką i suszone pomidory oraz przyprawy.Gotować 4-5 godzin na poziomie "2" lub 7-8 godzin na poziomie "1".Pod koniec gotowania dodać troszkę śmietany i koperek.

Warzywa psiankowate 2015Warzywa psiankowate 2015

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.