Bajaderka

Bajaderka...to ciasto z nieudanego ciasta lub pozostałego ciasta po świętach..Na blogu są już przepisy na takie ciasto ale inne[ tutaj,tutajtutaj i tutaj]. Kiedyś piekłam dwa kruche placki, jeden kruszyłam , dodawałam dodatki i wykładałam na kruchy placek posmarowany dżemem...a teraz miałam trochę niezjedzonego ciasta po świętach , więc tylko dodałam bakalie itd..pomysł z dodatkiem kaszy manny podpatrzyłam tutaj.

  • 6 łyżek kaszy manny
  • 1 szkl. mleka
  • 4 łyzki kakao
  • kieliszek alkoholu
  • aromat rumowy
  • bakalie, orzeszki, rodzynki itp
  • dżem porzeczkowy
Mleko zagotować z kaszą manną i dodawać kakao stale mieszając.Ciasto pokruszyć wraz z bakaliami, orzechami, rodzynkami .Połączyć dokładnie z  masą z kaszy, dodać aromat i odrobinę alkoholu. Masę wyłożyć na blachę. Wyrównać i polać polewą, dowolnie udekorować.



Wiosenne słodkości!Marnacja - STOP

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.