Tosty z serem korycińskim Czesławy Zarzeckiej

Był domowy  chleb tostowy..no i koniecznie musiały być tosty..takie tosty to nic trudnego ..a dodatki dajemy dowolne...u mnie wędlina, pomidor i ser ..może być żółty..a u mnie ser koryciński Czesławy Zarzeckiej.Ser ten dostałam jakiś czas temu i kilka kawałków zamroziłam..bo ten ser można nawet zamrozić..i nic to jemu nie zaszkodzi..Pycha..


W dwie kromki chleba tostowego w środek włożyć szynkę, pomidor i ser. Zewnętrzne strony złożonej kanapki posmarować masłem. Tak przygotowane kanapki włożyć do tostera i piec ok 5 minut, wyjąć i kroić na połowy po przekątnej. Podawać z ketchupem .

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.