Gulasz z indyka

Kupiłam udko z indyka..zastanawiałam się co z niego zrobić...z początku były inne plany..ale czasem trza je zmienić..i tak oto zrobiłam gulasz..co prawda ja mało co robiłam..bo gulasz spokojnie gotował się w wolnowarze, a ja byłam w pracy..Mięsko ugotowane w wolnowarze jest super miękkie, polecam..Mięsko z indyka natarłam przyprawą meksykańską.Skład przyprawy: sól, chili, pieprz cayen, cebula, czosnek, liść laurowy mielony,kmin rzymski. Przyprawa uniwersalna do mięs, sosów, gulaszu, szaszłyków, grilla.

  • udko z indyka 
  • przyprawa meksykańska
  • marchew
  • cebula
  • czosnek
  • sól, pieprz
  • majeranek
  • ziele angielskie, listek laurowy

Z uda wyjąć kość i pokroić w kostkę, natrzeć przyprawą i odstawić do lodówki na kilka godzin. Następnie podsmażyć na patelni .Przełożyć do wolnowaru , dodać cebulę,czosnek, marchewkę , przyprawy.Dolać  wodę i włączyć wolnowar. Gotować 4-5 godzin na poziomie "2" lub 7-8 godzin na poziomie "1".Pod koniec gotowania można dodać troszkę śmietany.








Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.