Przyjaciele Kawy

Parę dni temu otrzymałam kawę ..oj mam teraz spory zapas kawy..a to wszystko dzięki uprzejmości  firmy "Przyjaciele Kawy"..miałam przyjemność wybrać sobie sama kawę jaką chcę ..i wybrałam taką  kawę..a dlaczego właśnie taką? a dlatego , że mam problemy z wysokim ciśnieniem i od jakiegoś czasu piję kawę bezkofeinową ..a ta kawa jest właśnie dla takich osób jak ja..  młynek do kawy też mam , więc problemu nie mam z mieleniem kawy, gdyż ta kawa jest ziarnista...Mielenie kawy nie sprawia żadnego problemu..a podczas mielenia możemy wyczuć niezwykły aromat tej kawy..a po jej zaparzeniu możemy delektować się jej delikatnym smakiem i cudownym aromatem.

Wszystkich amatorów kawy zapraszam do "Przyjaciół Kawy", znajdziecie tam bogatą ofertę kaw i herbat i nie tylko, a pani Patrycja pomoże wybrać odpowiednią kawę  ..







Komentarze

  1. Późno już, a chętnie bym się z Tobą kawki napiła :) Ja też dzięki uprzejmości kawkę otrzymałam, zapraszam więc i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.