Bigos z wolnowaru


Ten bigos robiłam [ praktycznie to nic nie robiłam, tylko wrzuciłam składniki do wolnowaru i gotowe] kilka dni temu w wolnowarze...był z samej kapusty kiszonej [ na życzenie starszej córki- lubi tylko z kiszonej kapusty]...a dziś w sumie znów robiłam..ale z samej kapusty słodkiej...z myślą o młodszej córce , która właśnie jedzie do domu..Wolnowar super sprawa..jestem bardzo zadowolona...wystarczy włożyć dowolne  składniki , zamknąć pokrywę, ustawić pokrętło i np.iść na spacer itp....a nic się nie przypali , nie trzeba nawet mieszać..wszystko idealnie się ugotuje..Córka powiedziała nawet, że jest smaczniejszy niż gotowany tradycyjnie..Wolnowar jest wyposażony w ceramiczną misę, którą można postawić z daniem na stole..U mnie ten bigosik był z kapusty kiszonej z dodatkiem kiełbasy, wędlin..po prostu było czyszczenie lodówki..
  • kapusta kiszona 
  • przyprawy wedle gustu
  • koncentrat pomidorowy
  • kiełbasa, wędzonka
Kapustę , pokrojone wędliny, kiełbasę wymieszać , dodać przyprawy i koncentrat .Wymieszać , przełożyć do wolnowaru, wlać trochę wody , zamknąć ustawić wolnowar i gotować około 8 godzin.


Komentarze

  1. troche czyli ile tzn jak woreczek pol kg kapusty to zalac pol wolnowaru wody?/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.