Roladki z piersi kurczaka ze szpinakiem

„Soczyste piersi? To możliwe!” – to taka akcja testowa dla blogerek ....i ja biorę także w niej udział..Dostałam kostkę Knorr Rosół z kury, kostkę bulionową Knorr z czosnkiem i pietruszką oraz oliwę extra vergine Bertolli.Naszym [ tzn, blogerów] zadaniem jest przyrządzenie piersi z kurczaka z wykorzystaniem w/w produktów i przekonanie się czy faktycznie pierś jest soczysta.. Robiłam już mięsko wieprzowe, było pyszne, mięciutkie i soczyste..Teraz przyszła kolej na pierś z kurczaka..zrobiłam roladki ze szpinakiem w środku..Takie roladki można dodatkowo obtoczyć w jajku i bułce tartej, ale ja chciałam sprawdzić jak spisze się marynata z oliwy i kostki rosołowej.Roladki trzeba ciut dłużej smażyć..bo są zwinięte..ale mimo to roladki były pyszne.Polecam wykorzystywanie oliwy i kostki rosołowej Knorr do sporządzania marynat..marynowanie mięsa nie zajmuje ani dużo czasu ani dodatkowych innych składników..wystarczy oliwa i kostka, a mięsko będzie pachnące, doprawione i smaczne.
  •  pierś z kurczaka
  • kostka rosołowe Knorr
  • oliwa Bertolli extra vergine
  • mrożony szpinak
  • majonez
  • pieprz,sól

  • Pierś z kurczaka pokroić, można lekko rozbić tłuczkiem.Oliwę utrzeć z kostkami rosołowymi. Marynatą natrzeć pierś i odstawić na godzinę .Szpinak podsmażyć na łyżeczce oliwy z dodatkiem soli, pieprzu.Pierś posmarować majonezem, położyć szpinak, ułożyć kawałek odciętej polędwiczki z piersi.Zwinąć roladkę, spiąć wykałaczką, obtoczyć w pozostałej oliwie z kostką i smażyć na oliwie z każdej strony na rumiano.







    Komentarze

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
    Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.