Tarta z budyniem i owocami

Ciasto bawarskie zjedzone...więc trzeba było znów coś zrobić..i zrobiłam tak jak planowałam wcześniej tartą z owocami..Bardzo prosta do zrobienia i smaczna...tylko nie mam pojęcia czemu po upieczeniu spodu..była dziurka ha ha..a forma była dokładnie wylepiona ciastem...ale wszystko zostało "załatane" i można było działać dalej...Ciasto kruche i owoce, więc też dodaję do akcji Ciasta kruche z owocami .

Składniki na spód:
  • 220 g mąki
  • 120 g margaryny
  • 1 żółtko
  • 3 łyżki cukru 
Dodatkowo:
  • 2 budynie - u mnie wiśniowe
  • dowolne owoce - u nie winogrono i czerwone porzeczki 
  • 1 galaretka - u mnie moijto 
Galaretkę rozpuścić w mniejszej ilości wrzącej wody , zostawić do stężenia.Zagnieść kruche ciasto i schłodzić godzinę w lodówce.Następnie ciasto wyłożyć na formę do tarty. Nakłuć widelcem, przykryć papierem do pieczenia lub folią i obciążyć fasolą.Piec w nagrzanym piekarniku około 15 minut w temperaturze 180°C. Po tym czasie ściągnąć folię i piec dalej ok. 5- 10 minut.Wystudzić.
Budynie przygotować wg przepisu na opakowaniu, używając mniej mleka . Gotowy budyń wylać na ciasto. Gdy trochę przestygnie, ułożyć na nim dowolne owoce. Owoce zalać tężejącą  galaretką.Tartę włożyć do lodówki, do całkowitego stężenia galaretki. 

Razem ze mną kruche ciasta z dodatkiem owoców piekły:
Joanna - Kruche ze śliwkami i nadzieniem żurawinowym
Dorota -Galette ze śliwkami,czerwoną porzeczką
Agnieszka -Tartaletki truskawkowe
Iwona -Kruche ciasto z jagodami
Lidia - Kruche ciasto z malinami i borówkami
Bożena -Ciasto bawarskie
Porzeczkowo mi 2014Porzeczkowo mi 2014

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.