Święto hot doga

Dzisiaj hot dogi mają swoje święto..ja prawdę mówiąc nie będę świętować..w piątki nie jemy mięsa..ale  przepis na nie jest...mam okazję opublikować zaległy przepis..w sumie to tylko parówka w cieście drożdżowym..moje córki nie lubią typowych hot godów z sałatkami itp..i ja robię tylko takie bułki z parówką w środku , ewentualnie z serem..Moje ciasto wyrabiał automat do chleba..
  • 525 g mąki pszennej
  • 50 ml wody
  • 250 ml mleka
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
  • 2 łyżeczki soli
  • 3 łyżeczki cukru
  • 20 g drożdży
  • 1 jajko + odrobinę mleka na glazurę
Wszystkie składniki [oczywiście oprócz parówek i jajka] umieścić w automacie do chleba i włączyć program do wyrabiania ciasta -8 . Po wyrośnięciu ciasta wyjąć z automatu.Rozwałkować dość cienko i pokroić w paseczki ok 4 cm. Owinąć wcześniej obraną parówkę [ja przekroiłam parówki na połowę]w spiralkę.Tak przygotowane parówki dość luźno ułożyć na blaszce i posmarować roztrzepanym jajkiem.Piec około 25 min na złoty kolor.




Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.