Ciasto biszkoptowo -tłuszczowe


Zachciało mi się jakiegoś ciasta..ale zawsze mam problem , bo nie wiem co mam upiec..i na początek upiekłam ciasto biszkoptowe z dodatkiem margaryny w ciapki z dodatkiem kawy...a potem przyszła pora na przekładanie..ale o tym w następnym poście..

  • 5 jajek
  • 22 dkg margaryny
  • 20 dkg cukru
  • 25 dkg mąki pszennej
  • 5 łyżek mleka
  • 2 cukry waniliowe
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1-2 łyżki kawy rozpuszczalnej
Margarynę utrzeć z cukrami,dodawać stopniowo jajka.Wlać mleko i wsypać  mąkę wymieszaną z  proszkiem do pieczenia.Zmiksować wszystko razem.Podzielić na połowę, do jednej części dodać kawę i wymieszać.Przełożyć ciasto do foremki .Ciasto wykładać w dowolny sposób, można tak jak ja łyżką dowolnie lub tak jak zebrę od środka po 2 łyżki na przemian.Piec w temperaturze 200 przez około 20 minut.


Kawa ...I co dalej?

Komentarze