Podsumowanie kwietnia

Z małym opóźnieniem ale podsumowanie kwietnia jest..Kolejny miesiąc minął [ rany jak ten czasz szybko leci]...a ja znów mam mało wolnego czasu i znów nie mam kiedy odpowiedzieć na Wasze komentarze..za co bardzo przepraszam...i cieszę się, że mimo to zaglądacie do mnie..W miesiącu kwietniu  opublikowałam 47 wpisów[znów sporo zaległych przepisów do opublikowania i nowych też ciągle przybywa...nie wiem czy dam radę kiedy wszystkie je opublikować ]..obserwatorów bloga  mam 182 -dziękuję ..a polubień" na FB znów  przybyło więcej..z 202  zmieniło się na 232 i znów  bez żadnego zapraszania i zachęcania  [ również dziękuję]...Wyświetleń w kwietniu było  ogółem 130 450 ..Dziękuję i zapraszam do dalszego odwiedzania.
10 najbardziej oglądalnych wpisów w kwietniu:
Schabowy wg Magdy Gessler



Komentarze