Schabowy..pachnący czosnkiem

Pyszne kotlety schabowe..pachnące czosnkiem..a dokładniej solą z dodatkiem czosnku ..polecam.Sól czosnkowa jest świetnym dodatkiem do różnych potraw..mój mąż uwielbia czosnek [ w sumie to najbardziej świeży], ale ja i córki wolimy jednak dodatek czosnku w takiej postaci.U mnie panierka jest z mąki i kaszy kukurydzianej..ale można zrobić i tradycyjnie z bułki tartej.

Schab pokroić w plastry i rozbić tłuczkiem.Jajka roztrzepać razem z solą czosnkową, mąkę wymieszać z kaszą kukurydzianą.Kotlety namoczyć w  jajkach, a następnie obtoczyć w mące z kaszą.Usmażyć na rumiano z obu stron.














Skład soli czosnkowejsól kuchenna, czosnek granulowany, ekstrakt czosnku

Zastosowanie : do nacierania i marynowania mięs, drobiu, ryb przed ich podaniem, do zup, sosów, steków, kotletów, mięs mielonych, gulaszy, dań z jaj. Doskonałą do świeżych gotowanych warzyw. Do potraw z grzybów oraz serów

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.