Podsumowanie stycznia

Minął pierwszy miesiąc Nowego Roku 2014...i postanowiłam robić co miesięczne podsumowanie...[zobaczymy, czy dam radę tak co miesiąc] ..W miesiącu styczniu opublikowałam 42 wpisy..[w tym 3 wpisy bez przepisów]..Obserwatorów bloga do tej pory mam 174, a "polubień" na FB  172..dziękuję bardzo...Brałam udział we wspólnym wirtualnym pieczeniu chleba i nie tylko chleba..kolejne takie wirtualne spotkania są dalej planowane..takie spotkania z innymi blogerkami/blogerami.. chociaż tylko wirtualne to fajna zabawa...
W styczniu najczęściej zaglądaliście między innymi do przepisów z domowymi wędlinami i sałatkami....Wyświetleń w styczniu ogółem było 135 987..
Domowe wędliny i nie tylko wędliny są najlepsze..to fakt..i polecam takie robić...
Dziękuję bardzo za odwiedziny , pozostawione komentarze [ na niektóre nie odpowiedziane -przepraszam, ale nie zawsze mam czas] i zachęcam do dalszego odwiedzania bloga...no i zapraszam również do konkursu.
A teraz 10 wpisów cieszących się powodzeniem w styczniu..

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.