Hurtownia Oliwy i 25% zniżka na zakupy

Sporo osób robi zakupy przez internet..sporo jest takich sklepów w sieci...i nie wszyscy o wszystkich wiedzą...jeden z takich sklepów chcę Wam polecić.... Hurtownia Oliwy w swojej ofercie posiada nie tylko oliwy...[a wybór oliw jest spory.].ale także przetwory warzywne, makarony itd...Miła obsługa Hurtowni Oliwy ..i na dodatek bardzo szybka dostawa...ja swoje zamówienie złożyłam jednego dnia późnym wieczorem...na drugi dzień dostałam maila, że moja przesyłka już zapakowana..i wyruszyła w drogę...a następnego dnia kurier wręczył mi paczuszkę z taką oto zawartością.
Mam dla Was również "niespodziankę"..Czytelnicy bloga , którzy zrobią zakupy w Hurtowni Oliwy otrzymają .........
25 % zniżkę...chyba warto tam zajrzeć ? i zrobić zakupy..co nie ? Polecam..zajrzyjcie tam..i róbcie zakupy..
Hurtownia OliwySpecjalny kod uprawniający do zniżki nSpecjalny kod uprawniający do zniżki na Hurtowni Oliwy do 25% wartości koszyka. 
Zniżka nie obejmuje produktów promocyjnych, minimum zamówieniowe by zniżka zadziałała to 50 zł.

kod: MojeKucharzenie

Komentarze

  1. O przyda się na pewno, dziękuje pani Bożenko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może faktycznie kiedyś i ja zrobię takie zakupy, gdyż jestem wielką fanką kupowania przez Internet. Bardzo podoba mi się to co napisano w artykule https://www.sendit.pl/blog/dokad-trafiaja-przesylki-zanim-dojada-do-ostatecznego-celu-droga-przesylki-krok-po-kroku i już teraz dokładnie wiem jaką drogę przechodzi nasza paczka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.