Tarta biszkoptowa z jabłkami

Pyszna tarta...i prosta do zrobienia...robiłam ją kilka dni temu..w sumie ciasto można zrobić [ upiec ]  w blaszce lub tortownicy..ale ja akurat dostałam foremkę do tarty i od razu musiałam chciałam ją przetestować..Ciasto jest bardzo proste i szybkie do wykonania...biszkopt ..uprażone jabłka z dodatkiem budyniu [ u mnie kokosowy..mniam]..polewa i prażone wiórki z płatkami..

Białka ubić na sztywną pianę, dodać cukier i dalej ubić do jego całkowitego rozpuszczenia. Następnie dodać żółtka i ubijać. Dodać proszek do pieczenia i powoli przesiane mąki. Wszystko wymieszać bardzo delikatnie łyżką w jednym kierunku. Blachę do tarty wysmarować tłuszczem i obsypać kaszą manną. Wylać na nią masę piec w nagrzanym piekarniku w temperaturze 180 stopni ok. 25- 30 minut.

  • 1 kg jabłek
  • cukier do smaku
  • 1 budyń [ u mnie kokosowy] 
Jabłka obrać, pokroić  i uprażyć z odrobiną wody, dodać cukier do smaku.Budyń rozrobić w 1/2 szkl.wody i dodać do jabłek .Gotować, aż zgęstnieje cały czas mieszając.Wyłożyć na upieczone ciasto.Polać polewą czekoladową , posypać prażonymi wiórkami.





Komentarze

  1. Bardzo fajny i prosty przepisik, ciacho wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.