Trzy niespodzianki...

Dzisiejszy dzień obfituje w niespodzianki...Najpierw jeden kurier dostarczył przesyłkę z Celebro, a w niej 6 różnych win i kilka gadżetów..

Potem był listonosz z paczuszką od Aniołów z Anielskimi Przysmakami..
 Miód zaraz wypróbuję..aż wstyd..pogoda..super..upały..a mnie męczy katar, kaszel.itd
A przed chwilą kolejny kurier ..z przesyłką z Jamaru..a w niej różne octy i też gadżety..
O tych wszystkich wspaniałościach będę opisywać ..ale jak trochę dojdę do siebie..jakoś nie jestem w tej chwili w stanie coś wymyślać..oczywiście gotować gotuję..i jakieś przepisy się pojawią..ale te produkty poczekają na moje lepsze samopoczucie..

Komentarze

  1. www.anielskieprzysmaki.pl-zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo..mam nadzieję, że miód z mlekiem pomoże..

      Usuń
  2. Cudowne prezenty, życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńka z tego powstaną ;) Zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super przesyłki, nie ma co.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.