Deser Winiary -Tiramisu

Tiramisu..pomysł Winiary..szybki do zrobienia..ja zrobiłam z dwóch opakowań, bo jedno to trochę jak na moją 4 osobową rodzinkę.


Zawartość większej saszetki wymieszać z 250 ml (schłodzonej poniżej 10 st. C) śmietanki 30%, następnie wymieszać mikserem na szybkich obrotach przez około 2 minuty. Odstawić do schłodzenia do lodówki. W tym czasie przygotować sos.Sos o smaku amaretto to: 2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej i zawartość mniejszej saszetki wymieszać ze 150 ml gorącej wody. Odstawić i ostudzić do pokojowej temperatury.Biszkopty nasączyć w sosie i ułożyć warstwę w pucharkach.Następnie nałożyć warstwę kremu, po czym jeszcze jedną warstwę nasączonych biszkoptów i kremu. Chłodzić w lodówce minimum 1,5 godziny.Przed podaniem deser można posypać kakao lub kawą, wedle uznania.



 Kawa...i co dalej?Desery z Kremówką

Komentarze

  1. Do niedawna jeszcze nie lubiłem tiramisu, jednak ostatnimi czasy się do niego przekonuję. Jakieś 2 tygodnie temu jadłem lody w tym właśnie smaku. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.