Koltlet schabowy z piersi kurczaka

Ostatnio jakoś mam mało wolnego czasu, nie mam kiedy zajrzeć na inne blogi, nie mam kiedy wstawić przepisu na swoim blogu..a znów ich się nazbierało ....dziś zapraszam na kotleciki schabowe z piersi kurczaka..robiłam je jakiś czas temu na imprezę córki..i zjedzone zostały w ekspresowym tempie..
  • pierś z kurczaka
  • mąka
  • jajka 
  • bułka tarta
  • sól, pieprz
  • vegeta
  • curry Ambic
Pierś z kurczaka pokroić w plastry, rozbić lekko tłuczkiem. Jajka roztrzepać, doprawić solą, pieprzem, vegetą i curry.Panierować w mące , jajkach  i bułce tartej.Smażyć z obu stron na gorącym oleju.

Komentarze

  1. proste danie na obiad:) moje ulubione z resztą, wolę go od schabowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę od schabowego..ale ostatnio jakoś sporo i często był drób i chyba się przejadłam haha..ale na święta na pewno coś z drobiu będzie ..takie albo ciut inne kotlety też..

      Usuń
  2. Uwielbiam takie kotlety bardzo często goszczą u mnie podczas obiadu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przepis, trzeba spróbować a danie rzeczywiście wygląda na nieskomplikowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden z moich ulubionych kotlecików do obiadu:) i wolę je od schabowych:P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.